USŁUGI
PROINTEGRO w swojej ofercie posiada kompleksowy zakres usług dla rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, począwszy od podstawowej obsługi Klienta do pełnego outsourcingu. Na wszystkich etapach użytkowania produktu lub rozwiązania służymy swoją wiedzą i doświadczeniem. Stosując praktyki zarządzania procesami informatycznymi zgodne z wytycznymi ITIL gwarantujemy najwyższą jakość oraz wysoką satysfakcję Klienta ze świadczonych usług.
Audyty i doradztwo IT
Efektywne zarządzanie, a przede wszystkim wykorzystanie posiadanej infrastruktury teleinformatycznej wiąże się z koniecznością posiadania wiedzy na temat każdego elementu sprzętowego, systemu lub zainstalowanej aplikacji wykorzystywanej w bieżącej działalności firmy... wiecej >>
Usługi integracyjne
Posiadanie najlepszych elementów sprzętowych, aplikacji lub systemów teleinformatycznych nie gwarantuje osiągnięcia założonej funkcjonalności, wydajność czy obniżenia kosztów. Czynniki te można w bezpośredni sposób przełożyć na ogólne zadowolenie z posiadanego rozwiązania. Niewłaściwie dobrane elementy lub niewystarczająco sprzężone ze sobą, mogą w znacznym stopniu utrudniać prowadzenie podstawowej działalności... wiecej >>
Outsourcing IT
Od kilku już lat w polskich firmach bez względu na ich wielkość nasila się tendencja do wyprowadzania działu IT do wyspecjalizowanych firm świadczących tego typu usługi... wiecej >>
Serwis i obsługa IT
Serwis i obsługa informatyczna to nie tylko świadczenie usługi ale przedewszystkim dbałość o satysfakcję i lojalność Klienta, który musi mieć poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia ze świadczonych usług... wiecej >>
Wdrożenia telefoni VoIP, Central IP
Oferujemy także usługę implementacji rozwiązań z zakresu telefonii VoIP, oraz central IP. Korzyści z takiego wdrożenia występują na wielu płaszczynach, począwszy od redukcji kosztów wynikłej z rezygnacji z tradycyjnych rozwiązań teleinformatycznych i związanych z nimi opłat stałych, a skończywszy na pozyskaniu nowych mozliwości z dostępnych dzięki użyciu takich rozwiązań jak wspomniana telefonia VoIP czy centrale IP... więcej >>