Outsourcing IT

Od kilku już lat w polskich firmach bez względu na ich wielkość nasila się tendencja do wyprowadzania działu IT do wyspecjalizowanych firm świadczących tego typu usługi. Aby móc sprostać takim wymaganiom PROINTEGRO proponuje zestaw usług w tym modelu.

Skorzystanie z naszej usługi outsourcingu IT przyniesie Twojej organizacji korzyści w postaci obniżenia bieżących kosztów oraz podniesienie jakości obsługi IT.

Dlaczego warto? - czyli korzyści płynące z outsourcingu:

  • koncentracja na kluczowych zadaniach firmy,

  • redukcja kosztów pracowniczych (pensje, ZUS, miejsca pracy, wyposażenie),

  • brak konieczności zatrudnienia wielu specjalistów IT z różnych dziedzin,

  • redukcję wydatków na szkolenia,

  • brak ryzyka związanego z urlopami i chorobami,

  • skrócenie czasu reakcji na zgłoszone problemy,

  • gwarancję skutecznego rozwiązania problemu,

  • implementację najnowszych technologi nie dostępnych w standardowych warunkach,

  • osiągnięcie wyższej niezawodności i bezpieczeństwa infrastruktury IT,

  • podniesienie zadowolenia użytkowników.

W sytuacji gdy Klient zdecyduje się na pełny outsourcing, PROINTEGRO przejmuje całkowicie obowiązki związane ze obsługą i serwisem całej infrastruktury informatyczne Klienta - Serwis i obsługa IT - oraz obsługi użytkowników - Help desk - zastępując wewnętrzny dział IT.
Z punktu widzenia Klienta interesujący jest również outsourcing wyłącznie wybranych obszarów IT lub wsparcie działu IT wyłącznie w sytuacjach kryzysowych.