Outsourcing IT
Od kilku już lat w polskich firmach bez względu na ich wielkość nasila się tendencja do wyprowadzania działu IT do wyspecjalizowanych firm świadczących tego typu usługi. Aby móc sprostać takim wymaganiom PROINTEGRO proponuje zestaw usług w tym modelu.
Skorzystanie z naszej usługi outsourcingu IT przyniesie Twojej organizacji korzyści w postaci obniżenia bieżących kosztów oraz podniesienie jakości obsługi IT.
Dlaczego warto? - czyli korzyści płynące z outsourcingu:
-
koncentracja na kluczowych zadaniach firmy,
-
redukcja kosztów pracowniczych (pensje, ZUS, miejsca pracy, wyposażenie),
-
brak konieczności zatrudnienia wielu specjalistów IT z różnych dziedzin,
-
redukcję wydatków na szkolenia,
-
brak ryzyka związanego z urlopami i chorobami,
-
skrócenie czasu reakcji na zgłoszone problemy,
-
gwarancję skutecznego rozwiązania problemu,
-
implementację najnowszych technologi nie dostępnych w standardowych warunkach,
-
osiągnięcie wyższej niezawodności i bezpieczeństwa infrastruktury IT,
-
podniesienie zadowolenia użytkowników.
W sytuacji gdy Klient zdecyduje się na pełny outsourcing, PROINTEGRO przejmuje całkowicie obowiązki związane ze obsługą i serwisem całej infrastruktury informatyczne Klienta - Serwis i obsługa IT - oraz obsługi użytkowników - Help desk - zastępując wewnętrzny dział IT.
Z punktu widzenia Klienta interesujący jest również outsourcing wyłącznie wybranych obszarów IT lub wsparcie działu IT wyłącznie w sytuacjach kryzysowych.