KOMPATYBILNE CENTRALE TELEFONICZNE

Decydując się na rozwiazanie Voxtron Communication Center (poprzednio agenTel) firmy Voxtron nie zachodzi konieczność wymiany posiadanego systemu telekomunikacyjnego, tradycyjnego - PBX, czy opartego o technologię VoIP - IP PBX.
Proponowany system contact center Voxtron Communication Center jest kompatybilny z najbardziej popularnymi rozwiązaniami cetral telefonicznych obecnymi na rynku polskim. Możemy tutaj wskazać centrale telefoniczne producentów takich jak: Alcatel, Avaya, Cisco, Ericsson, Innovaphone, Nortel, Panasonic, Siemens...
W większości przypadków wymagana jest jedynie nieznaczna rozbudowa sprzętowa lub zakup dodatkowych licencji.

Lista kompatybilnych central telefonicznych - PBX / IP PBX:

  • Aastra/Ericsson BusinessPhone,
  • Aastra/Ericsson MD110 / MX One
  • Aastra/DeTeWe OpenCom X,
  • Aastra/NeXspan 5000,
  • ADESCOMP CTM 500M* / CTM 5000* / CTM 40000* / CTM 40007*,
  • Alcatel OmniPCX Office,
  • Alcatel OmniPCX Enterprise,
  • Alcatel 4400,
  • IP PBX ASTERIO oraz wiekszość rozwiązań IP PBX opartych o Asterisk,
  • AVAYA Communication Manager 3.x / 4.x / 5.x,
  • AVAYA IP Office 3.x / 4.x / 5.x / 6.x,
  • Cisco CallManager 3.3 / 4.x,
  • Cisco Unified Communications Manager 5.x / 6.x / 7.x,
  • Elmeg C88m / C48m / C46xe / C46,
  • Elmeg DaVOS-24.net / DaVOS-44.net / C48.net,
  • Elmeg ICT46 / ICT88 / ICT880 / ICT880-rack,
  • Innovaphone PBX IP302 / IP305 / IP800 / IP0010 / IP3010 / IP6000 /IP6010,
  • Nortel CS1000 / CS2000,
  • Nec UNIVERGE SV8100,
  • Panasonic NCP 500 / NCP 1000,
  • Siemens Hicom 150 / 300H,
  • Siemens HiPath 2000 / 3000 / 5000,
  • Siemens HiPath 4000,
  • Siemens OpenScape Voice (HiPath 8000),
  • Activis VDmaster PRA*

Jeżeli Twoja firma jest w posiadaniu centrali telefonicznej, która nie jest wyszczególniona na liście, skontaktuj się z nami, a sprawdzimy możliwość integracji systemu contact center Voxtron Communication Center z tą konkretną centralą.