IP PBX ASTERIO

IP PBX ASTERIO

Od początku swojej działalności firma PROINTEGRO skupiała swoje zainteresowania na przechodzącej burzliwy rozwój technologi VoIP (Voice over IP).

Zdobyta wiedza i doświadczenia we wdrożaniu standardowych central telefonicznych, poparta dogłębną znajomością zagadnień telekomunikacyjnych doprowadziły do powstania innowacyjnego rozwiązania softwarowej centrali IP: IP PBX ASTERIO.
ASTERIO należy do wiodących rozwiązań na rynku telekomunikacyjnym dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Rozwiązanie VoIP, IP PBX ASTERIO zostało oparte o Open Source oraz otwarte standardy (Linux, Asterisk*, SIP) co sprawia, że jest doskonałą platformą do budowy wszelakich usług konwergentnych. Rozwiązanie stanowi centralny punkt wielokanałowej komunikacji w nowoczesnej firmie, które dodatkowo może zostać rozbudowane o funkcjonalność sytemu call i contact center z wykorzystaniem profesjonalnego rozwiązania Voxtron Communication Center (poprzednio agenTel) firmy Voxtron.

Platforma zunifikowanej komunikacji

Konwergencja technologi informatycznych i telekomunikacyjnych w jednym systemie sprawia że możliwa staje się praca z dowolnego miejsca na świecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych zasobów organizacji. System oprócz transmisji głosu oferuje takie funkcjonalności jak: rejestracja rozmów, serwer faksów, email, chat, integracja aplikacji CRM i ERP poprzez interfejs CTI.

Wybrana funkcjonalność:

  • nieograniczona liczba numerów wewnętrznych i linii zewnętrznych,
  • możliwość uruchomienia rozproszonego systemu telefonicznego - bezpłatne połączenia VoIP między lokalizacjami,
  • otwarty interfejs CTI umożliwiający integrację z systemami call i contact center, systemami CRM i ERP oraz telefonicznymi aplikacjami CTI,
  • dowolna i nieograniczona konfiguracja ruchu przychodzącego, wychodzącego i wewnętrznego,
  • zawieszanie, przekierowanie i oczekiwanie połączeń,
  • billing dla wszystkich połączeń z eksportem do .csv,
  • nagrywanie połączeń,
  • serwer faksów,
  • zaawansowana poczta głosowa,
  • muzyka OnHold,
  • zaawansowany IVR o wielu punktach wejścia,
  • zaawansowana konfiguracja wyjątków (dozwolone i zablokowane numery),
  • terminarz pozwalający definiować scenariusze dla kierowania połączeń i pracy centrali,
  • pickup grupy,
  • statystyki systemowe aktualizowane w czasie rzeczywistym: obciążenie CPU, wykorzystanie pamięci, interfejsów sieciowych, łączna ilość rozmów w systemie, itp.,
  • eksport/import konfiguracji,
  • eksport/import plików dźwiękowych,
  • upgrade oprogramowania systemowego,
  • masowe dodawanie kont użytkowników,
  • pełna zgodność z SIP 2.0 RFC 3261 i późniejszymi,
  • funkcje sieciowe: serwer DHCP, NAT, Firewall, Samba,
  • możliwość instalacji dodatkowych aplikacji CRM i ERP.

Stawiamy na ciągły rozwój

Zespół inżynierów i programistów PROINTEGRO nieustannie pracuje nad wprowadzaniem modyfikacji i poprawek mających na celu podniesienie walorów funkcjonalnych i jakościowych rozwiązania.
Elementy, na których rozwiązanie zostało oparte, ze względu na sposób licencjonowania - Open Source - są rozwijane i ulepszane przez rzeszę programistów na całym świecie. Gwarantuje to wysoką jakość tych komponentów jak i dostęp do najnowszych, bezpłatnych uaktualnień.