IP PBX ASTERIO
Od początku swojej działalności firma PROINTEGRO skupiała swoje zainteresowania na przechodzącej burzliwy rozwój technologi VoIP (Voice over IP).
Zdobyta wiedza i doświadczenia we wdrożaniu standardowych central telefonicznych, poparta dogłębną znajomością zagadnień telekomunikacyjnych doprowadziły do powstania innowacyjnego rozwiązania softwarowej centrali IP: IP PBX ASTERIO.
ASTERIO należy do wiodących rozwiązań na rynku telekomunikacyjnym dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Rozwiązanie VoIP, IP PBX ASTERIO zostało oparte o Open Source oraz otwarte standardy (Linux, Asterisk*, SIP) co sprawia, że jest doskonałą platformą do budowy wszelakich usług konwergentnych. Rozwiązanie stanowi centralny punkt wielokanałowej komunikacji w nowoczesnej firmie, które dodatkowo może zostać rozbudowane o funkcjonalność sytemu call i contact center z wykorzystaniem profesjonalnego rozwiązania Voxtron Communication Center (poprzednio agenTel) firmy Voxtron.
Platforma zunifikowanej komunikacji
Konwergencja technologi informatycznych i telekomunikacyjnych w jednym systemie sprawia że możliwa staje się praca z dowolnego miejsca na świecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych zasobów organizacji. System oprócz transmisji głosu oferuje takie funkcjonalności jak: rejestracja rozmów, serwer faksów, email, chat, integracja aplikacji CRM i ERP poprzez interfejs CTI.
Wybrana funkcjonalność:
- nieograniczona liczba numerów wewnętrznych i linii zewnętrznych,
- możliwość uruchomienia rozproszonego systemu telefonicznego - bezpłatne połączenia VoIP między lokalizacjami,
- otwarty interfejs CTI umożliwiający integrację z systemami call i contact center, systemami CRM i ERP oraz telefonicznymi aplikacjami CTI,
- dowolna i nieograniczona konfiguracja ruchu przychodzącego, wychodzącego i wewnętrznego,
- zawieszanie, przekierowanie i oczekiwanie połączeń,
- billing dla wszystkich połączeń z eksportem do .csv,
- nagrywanie połączeń,
- serwer faksów,
- zaawansowana poczta głosowa,
- muzyka OnHold,
- zaawansowany IVR o wielu punktach wejścia,
- zaawansowana konfiguracja wyjątków (dozwolone i zablokowane numery),
- terminarz pozwalający definiować scenariusze dla kierowania połączeń i pracy centrali,
- pickup grupy,
- statystyki systemowe aktualizowane w czasie rzeczywistym: obciążenie CPU, wykorzystanie pamięci, interfejsów sieciowych, łączna ilość rozmów w systemie, itp.,
- eksport/import konfiguracji,
- eksport/import plików dźwiękowych,
- upgrade oprogramowania systemowego,
- masowe dodawanie kont użytkowników,
- pełna zgodność z SIP 2.0 RFC 3261 i późniejszymi,
- funkcje sieciowe: serwer DHCP, NAT, Firewall, Samba,
- możliwość instalacji dodatkowych aplikacji CRM i ERP.
Stawiamy na ciągły rozwój
Zespół inżynierów i programistów PROINTEGRO nieustannie pracuje nad wprowadzaniem modyfikacji i poprawek mających na celu podniesienie walorów funkcjonalnych i jakościowych rozwiązania.
Elementy, na których rozwiązanie zostało oparte, ze względu na sposób licencjonowania - Open Source - są rozwijane i ulepszane przez rzeszę programistów na całym świecie. Gwarantuje to wysoką jakość tych komponentów jak i dostęp do najnowszych, bezpłatnych uaktualnień.